FeKK 2024: Žirija
Mednarodna žirija
Cătălin Cristuțiu
Cătălin Cristuțiu je zmontiral več kot 90 celovečernih in kratkih filmov ter TV nadaljevank. Je montažer vseh del Raduja Juda, vključno s celovečernima Aferim!, ki je leta 2015 prejel srebrnega medveda za najboljšo režijo, in Nesrečni fuk ali nori pornič, dobitnikom zlatega medveda leta 2021. Med ostale pomembnejše montažne projekte se uvrščajo še California Dreamin’ Endless (Cristian Nemescu, nagrada Un Certain Regard, 2007), If I Want to Whistle, I Whistle (Florin Şerban, srebrni medved, 2010) and Blue Boy Manuela Abramovicha, ki mu je leta 2019 žirija podelila srebrnega medveda za kratki film. Zadnja leta sodeluje pri filmih, ki montažo uporabljajo kot glavno umetniško izrazno sredstvo. Cristuțiu dela tudi kot svetovalec za montažo.
Igor Prassel
Igor Prassel je svobodni novinar, specializiran za področje stripa, animiranega filma in filma. Rojen leta 1971 v Kopru. Diplomiral je iz novinarstva na ljubljanski Fakulteti za družbene vede. Od leta 2000 je programski sodelavec Slovenske kinoteke. Bil je odgovorni urednik stripovske revije Stripburger (2002-2005); programski sodelavec različnih filmskih (Sniff, Dokma, Kino Otok, VFX Ljubljana) in festivalov sodobne umetnosti (Break 21, Mesto Žensk), ustanovni član Društva slovenskega animiranega filma. Z Ireno Čerčnik sokurator razstave Slovenski strip in animirani film 1996–2006 v celjski Galeriji sodobne umetnosti (december 2006), avtor Filmografije slovenskega animiranega filma 1952–2012 (založba Slovenska kinoteka, 2012), član številnih mednarodnih selekcijskih in ocenjevalnih žirij na različnih filmskih festivalih, programski sodelavec Mednarodnega festivala animiranega filma Animafest, Zagreb (2008–2014); direktor Festivala slovenskega filma (2013–2016). Od ustanovitve leta 2004 je programski direktor Mednarodnega festivala animiranega filma Animateka (pri Društvu za oživljanje zgodbe 2 koluta) in od 2017 dalje urednik filmskega programa in vodja programskega oddelka Slovenske kinoteke.
Anne Gaschütz
Anne Gaschütz, organizatorka in kuratorka festivalov, je odraščala v Dresdnu v Nemčiji, preden se je leta 2002 preselila v Anglijo in kasneje v Walesu študirala film. Po vrnitvi domov je sodelovala pri vseh fazah filmske produkcije v dresdenski produkcijski hiši filoufilm. Od tedaj je kot asistentka in vodja produkcije sodelovala pri številnih kratkih filmih. Leta 2013 se je kot članica mednarodne selekcijske komisije pridružila mednarodnemu festivalu kratkih filmov FILMFEST DRESDEN, kjer je odgovorna za koordinacijo festivala in za forum Visegrád in Short(s). Julija 2020 je postala so-direktorica festivala, leta 2021 pa članica selekcijske komisije Pardi di domani filmskega festivala v Locarnu. Je tudi ena izmed pobudnic spletne platforme Talking Shorts, ki se osredotoča na kritiko kratkega filma, in članica Evropske filmske akademije.
Filmsko-kritiška žirija
Aljoša Harlamov
Aljoša Harlamov je literarni zgodovinar, urednik, publicist, esejist in kritik. Doktoriral je iz književnosti na Oddelku za slovenski jezik in književnost na Univerzi v Ljubljani. Deloval je kot urednik AirBeletrine, glavni urednik Mentorja in Cankarjeve založbe. Od leta 2018 skupaj s kolegoma Mitom Gegičem in Igorjem Harbom snema podkast o žanrski umetnosti O.B.O.D., skupaj so avtorji Pojmovnika žanra (2021).
Alen Golež
Alen Golež je diplomirani filozof in prevajalec, trenutno zaposlen z magisterijem sociologije kulture, v okviru katerega najraje raziskuje ironijo, metamodernizem in estetiko ljubkosti. Od leta 2022 je aktiven kot urednik sekcije za film in televizijo na spletni platformi Koridor – Križišča umetnosti, kjer je v preteklosti tudi začel s pisanjem literarnih in filmskih kritik. Slednje danes redno objavlja v reviji Ekran.
Jasmina Šepetavc
Jasmina Šepetavc je filmska kritičarka in podoktorska raziskovalka na Centru za proučevanje kulture in religije na Fakulteti za družbene vede. Njena raziskovalna področja obsegajo filmske študije, queer teorijo, študije popularne glasbe in feministične obravnave tehnologije. Redno piše za domače in tuje revije (Ekran, Dialogi, Kino!, Družboslovne razprave, Studies in European Cinema). Je del uredniških ekip slovenske akademske revije Družboslovne razprave, akademske revije Feminist Encounters in slovenske kritiške revije za film in televizijo Ekran. Deluje tudi kot filmska kritičarka, festivalska selektorica in članica mednarodnega združenja filmskih kritikov in publicistov Fipresci.