Preskoči na vsebino
en

Instant kult: Tara Najd Ahmadi

Eden od pojmov, s katerim bi lahko opisali filmski izraz v Teheranu rojene umetnice in teoretičarke Tare Najd Ahmadi, je meja. Oziroma bolj natančno – njena odsotnost, njen prestop, preliv. Meja je pojem – banalna črta –, ki označuje ločevanje, razmejevanje ozemlja, kulture, jezika, spola, biti – lastnosti in drugosti, zavesti in nezavednega, intimnega in javnega, umetnosti in politike, poezije in proze, igranega in dokumentarnega, analognega in digitalnega. Vse to pa so ideje, pojmi, pojavnostne oblike, načini izraza, konkretnosti in dejstva, ki se prepletajo v delu Najd Ahmadi, katerega vezivno tkivo tvori intimna izkušnja avtorice kot ženske, umetnice, aktivistke, izseljenke in priseljenke z geslom »osebno je politično«. Ravno s to premiso pa podobe, ki jih umetnica ustvarja, postajajo tudi kolektivne zgodbe, odraz določenega trenutka družbene zavesti, večinoma osvetljene z roba, z margine in drugosti.

Teden z Azar

Tara Najd Ahmadi, Iran, Slovenija, ZDA, Avstrija, dokumentarni, eksperimentalni, 2018, 11'